NORMAS DEL JUEGO

Normas y recomendaciones

Las fechas no coinciden con la fecha del juego. Por motivos de confinamiento.
El juego se celebrará el 3 de julio del 2021

Normas del juego

Real Mythological Game, es una Survival Nigth, evento público en el que se puede participar a partir de los 14 años. Si la edad del jugador está entre los 14 y 17 años, deberán traer la autorización firmada por sus padres o tutor legal junto a una fotocopia del DNI del adulto que firma. Los jugadores llevarán una pulsera y una prenda identificativa entregadas por la organización. Los colores son como siguen. Verde: para los buscadores o supervivientes Rojo: para las almas en pena o muertas en el juego Amarillo: el personal de organización, pueden ser almas en pena, supervivientes o infiltrados entre los jugadores Azul: prensa y observadores. Son invisibles para vosotros. No debéis interactuar con ellos ni ellos con vosotros. Solo observan, fotografían y luego escribirán artículos para nuestra página y prensa sobre el evento. Para participar en este real game no es necesario una forma física excelente, aunque la aventura será bastante exigente por el espacio a recorrer, el horario y sobre todo por las seis horas de duración del evento. Cualquiera puede jugar si tiene su pulsera o entrada. Aunque los jugadores tendrán gran parte de la información que les incumbe, todo el evento estará repleto de sorpresas y momentos emocionantes, ¡incluso aterradores! ¿Estás preparado para sobrevivir? El juego es muy simple! Objetivo del juego: Aguantar toda la noche sin que las almas en pena acaben contigo mientras resuelves las pistas y puzles propuestas por la organización Ten en cuenta que el más mínimo contacto te elimina del juego como superviviente. Pero no te preocupes, puedes seguir jugando uniéndote al bando de las almas en pena, pasando por nuestra zona de maquillaje, o puedes abandonar la partida quitándote tu pulsera identificativa. No debes esconderte y esperar que pase la noche, si no moverte, y mucho. Debes buscar pistas que podrás seguir en un mapa (no es mala idea que os hagáis un mapa en casa o que exploréis la zona días antes para conocerlo si podéis), también vía Facebook pistas verbales que actores te darán si interactúas con ellos en las escenas preparadas. Puede que haya otros medios no descritos aquí para obtener pistas, no os lo vamos a desvelar todo. En esta primera edición habrá que hacerse una media de casi 13 kilómetros para conseguir reunir las pistas, ¿lo intentarás?. Los supervivientes aislados de varios grupos se podrán unir a otros supervivientes que hayan quedado solos y cada uno aportaba varias pistas (de las 13 a conseguir en esta edición), la unión de supervivientes de distintos grupos puede convertirse en la fórmula que creó los grupos que salgan con vida del evento. ¡Importante! Está prohibido el uso de punteros láser para los supervivientes. También el uso de linternas para deslumbrar a las almas en pena y otros miembros de la organización. En el checkin te entregaran un mapa con el área de juego. Todos debéis llevar bien visible la prenda identificativa de jugador (verde, roja o amarilla). Esconder la prenda para que las almas en pena no te ataquen es motivo de expulsión. No se puede usar ningún medio de transporte que no sean los propios pies. Esto incluye vehículos propios, bicicletas, patines, monopatines, motos, y cualquier cosa que no sean vuestros pies. Se sancionará el uso de vehículos con la expulsión del equipo completo. Muy importante: Está prohibido beber alcohol y consumir cualquier tipo de sustancias estupefacientes antes y durante el evento. Cualquier persona en este estado será expulsada del evento inmediatamente. ¿Cómo se expulsa a alguien del evento? Muy sencillo, cortando la pulsera identificativa y retirando la prenda que elijamos para esta edición, la prenda no pasa a ser propiedad del jugador hasta el final del evento. Si sobrevives conservarás una prenda verde, si has sido atacado y matado conservarás una prenda roja. Si eres expulsado no conservarás nada. Y de sentido común será cualquier acción e interacción con la propiedad privada, el respeto en el campo de juego y hacia todas las personas implicadas en él. Está prohibido todo contacto por parte del superviviente hacia las almas en pena. No se puede uno defender, placar, cargar ni nada similar. Si te atrapan en un callejón date por muerto o métete en el papel como si de una peli se tratara y ¡haz una buena actuación como “comida para almas en pena”! Nuestro objetivo como organizadores es ponerlo muy, muy difícil. Otras vías de comunicación: Leed bien toda la web y estad atentos a Facebook donde hablamos y respondemos preguntas de los jugadores. La realidad es que casi todos vais a convertiros en almas en pena tarde o temprano, vuestro reto más difícil en el evento es estar a la altura cuando llegue el momento de morir Cuando seáis almas en pena os uniréis a un grupo, comandado por monitores con experiencia que os guiarán en busca de comida, el resto de supervivientes. No podréis correr, pero vuestro número y el cansancio de los supervivientes os darán ventaja y tarde o temprano, podréis acabar con todos ellos… Ser almas en pena es extremadamente divertido: asustar a la gente, sean jugadores o no meterte en el papel de un alma, elimines o no jugadores vagar por todo un pueblo por la noche arrastrándote y gimiendo no tiene precio (¡sobre todo cuando luego te veas en los vídeos que graban los jugadores!). Normas y recomendaciones Es un juego de compañerismo y aceptación social, por lo cual no se podrá discriminar ni excluir a ningún participante, siempre y cuando hayan adquirido su entrada de forma legal y aparezca en el listado del juego. Este juego está preparado para que no corras ningún tipo de riesgo al efectuarlo. Los puntos más críticos o de mayor riesgo de accidente estarán debidamente señalados, las señalizaciones están para respetarlas. Este juego interactivo puede hacer jugar malas pasadas a nivel emocional y nervioso. No apto para personas que sufran del corazón o tensión alta. En este juego no se requiere una preparación física específica, pero, habrá momentos de estrés, tensión y en los que se tenga que correr. No olvidéis vuestro inhalador si sufre de asma o cualquier tipo de enfermedades cardiovasculares. El pago de la entrada es obligatorio por tratarse de una actividad de recaudación de fondos para una entidad o fundación benéfica. La información personal de cada participante no se usará para ningún otro fin que no sea el de la asociación organizadora. Cada participante es responsable de sus actos y actuaciones con otros participantes. Esta organización no se hace responsable por si misma de los accidentes o daños a participantes, personas o cosas que puedan ocurrir antes, durante y después del evento o en efecto de la misma, pérdidas o robos, comportamientos inapropiados de otr@s participantes, pérdida de distintivos del juego. Se reserva el derecho de excluir a los participantes que incurran en falta antes, durante y después del evento.

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Real Mythological Game, Survival Nigth, 14 urtetik aurrera parte hartzeko aukera ematen duen ekitaldi publikoa da. Jokalariaren adina 14 eta 17 urte bitartekoa bada, gurasoek edo legezko tutoreak sinatutako baimena ekarri beharko du, sinatzen duen helduaren NANaren fotokopiarekin batera. Jokalariek eskumuturreko bat eta antolakuntzak emandako jantzi identifikatzaile bat eramango dituzte. Koloreak honelakoak dira. Berdea: bilatzaileentzat edo bizirik atera direnentzat Gorria: joko horian hildako arimentzat: antolakuntzako langileak, arima penatuak, biziraun dutenak edo jokalari urdinen artean infiltratuak izan daitezke: prentsa eta behatzaileak. Ikusezinak dira zuentzat. Ez duzue haiekin elkarreragin behar, ezta haiek zuekin ere. Begiratu eta argazkiak atera besterik ez dute egiten, eta gero artikuluak idatziko dituzte gure orrialderako eta prentsarako. Benetako game honetan parte hartzeko ez da forma fisiko bikainik behar, baina abentura nahiko zorrotza izango da egin beharreko espazioagatik, ordutegiagatik eta, batez ere, ekitaldiak irauten duen sei orduengatik. Edonork joka dezake eskumuturrekoa edo sarrera badu. Jokalariek dagokien informazio gehiena izango duten arren, ezustekoz eta une hunkigarriz beteta egongo da ekitaldia, baita beldurgarriak ere! Bizirik irauteko prest zaude? Jokoa oso sinplea da! Jolasaren helburua: gau osoa irautea arima penatuek zurekin amaitu gabe, organizazioak proposatutako pistak eta puzzleak konpontzen dituzun bitartean. Kontuan izan kontakturik txikienak ere jokotik kanpo uzten zaituela, bizirik atera zaren aldetik. Baina ez kezkatu, atsekabean dauden arimen bandoan jolasten jarrai dezakezu, gure makillaje-gunetik igaroz, edo partida utz dezakezu zure eskumuturreko identifikatzailea kenduta. Ez duzu ezkutatu behar eta gaua igaro arte itxaron, mugitu ezean, eta asko. Mapa batean jarraitu ahal izango dituzun pistak bilatu behar dituzu (ez da ideia txarra etxean mapa bat egitea edo egun batzuk lehenago eremua arakatzea, ahal izanez gero ezagutzeko), baita Facebook bidez ahozko pistak ere, aktoreek emango dizkizutenak, prestatutako eszenetan haiekin interakzioan arituz gero. Baliteke hemen deskribatu gabeko beste baliabide batzuk egotea pistak lortzeko, ez dizuegu dena argituko. Lehenengo edizio honetan, batez beste, 13 kilometro egin beharko dira pistak biltzeko, saiatuko zara? Zenbait taldetatik isolatuta bizirik atera direnak bakarrik geratu diren beste batzuekin elkartu ahal izango dira, eta bakoitzak hainbat pista ematen zituen (edizio honetan lortu beharreko 13etatik), talde desberdinetako bizirik atera ziren pertsonak elkartzea ekitalditik bizirik ateratzen diren taldeek sortu zuten formula bihur daiteke. Garrantzitsua! Debekatuta dago laser puntakoak erabiltzea bizirik daudenentzat. Baita linternak erabiltzea arima penatuak eta erakundeko beste kide batzuk liluratzeko. Checkinean mapa bat emango dizute joko-eremuarekin. Guztiok ondo ikusteko moduan eraman behar duzue jokalariaren jantzia (berdea, gorria edo horia). Oinazetan dauden arimek zu ez erasotzeko jantzia ezkutatzea kanporatzeko arrazoia da. Ezin da erabili oinak ez diren beste garraiobiderik. Horren barruan sartzen dira norberaren ibilgailuak, bizikletak, patinak, gurpil-oholak, motoak eta zuen oinak ez diren beste edozer gauza. Ibilgailuak ekipo osotik kanporatuz erabiltzea zigortuko da. Oso garrantzitsua: debekatuta dago alkohola edatea eta edozein motatako substantzia estupefazienteak kontsumitzea ekitaldian zehar eta aurretik. Egoera horretan dagoen edozein pertsona berehala kanporatuko dute ekitalditik. Nola kanporatzen da norbait ekitalditik? Oso erraza, eskumuturreko identifikatzailea moztuz eta edizio honetarako aukeratzen dugun jantzia kenduz, jantzia ez da jokalariaren jabetzakoa izango ekitaldia amaitu arte. Bizirik ateratzen bazara, jantzi berde bat gordeko duzu, eta eraso eta hil egin bazaituzte, jantzi gorri bat. Kanporatzen bazaituzte, ez duzu ezer gordeko. Eta zentzuzkoa izango da jabetza pribatuarekiko edozein ekintza eta interakzio, joko-zelaian eta bertan inplikatutako pertsona guztiekiko errespetua. Galarazita dago bizirik atera den pertsonak zigorpean dauden arimekiko kontaktu oro. Ezin da defendatu, plakatu, kargatu, ezta antzekorik ere. Kalezulo batean harrapatzen bazaituzte, hiltzat jo edo sartu paperean, film bat balitz bezala, eta egin ezazu "arimentzako janaria penan" bezalako saio on bat! Gure helburua, antolatzaile gisa, oso zaila jartzea da. Beste komunikazio-bide batzuk: irakur ezazue webgune osoa eta adi egon Facebookekin, jokalarien galderei erantzuteko. Egia esan, ia denok arima atsekabetu bihurtuko zarete goiz edo berandu, eta zuen erronkarik zailena hiltzeko unea iristen denean maila berean egotea da. Arima penatuak zaretenean, talde batekin bat egingo duzue, janari bila gidatuko zaituzten begirale esperientziadunek gidatuta. Ezin izango duzue korrika egin, baina zuen zenbakiak eta bizirik daudenen nekeak abantaila emango dizuete, eta lehenago edo geroago, horiek guztiak akabatu ahal izango dituzue. Atsekabean dauden arimak izatea izugarri dibertigarria da: jendea izutzea, jokalariak izan ala ez arima baten paperean ez sartu, jokalariak kanporatu ala ez gauez herri osoan zehar ibiltzea arrastaka eta intzirika ez du preziorik (batez ere gero bideoetan ikusten zarenean) Arauak eta gomendioak Lagunkeria eta onarpen sozialeko jokoa da, eta, beraz, ezin izango da parte-hartzailerik diskriminatu edo baztertu, baldin eta sarrera legez eskuratu badute eta jokoaren zerrendan agertzen bada. Joko hau prestatua dago ez dezazun inolako arriskurik izan. Puntu kritikoenak edo istripu-arrisku handienekoak behar bezala seinaleztatuta egongo dira, seinaleak errespetatzeko daude. Joko interaktibo honek emozio eta nerbio mailan gaizki jokatzera bultza dezake. Ez da egokia bihotza edo tentsio altua duten pertsonentzat. Joko honetan ez da prestakuntza fisiko espezifikorik behar, baina estres eta tentsio uneak egongo dira eta korrika egin beharko da. Ez ahaztu zure inhalagailua asma edo gaixotasun kardiobaskularrak badituzu. Sarrera ordaintzea nahitaezkoa da, ongintzako erakunde edo fundazio batentzat funtsak biltzeko jarduera bat delako. Parte-hartzaile bakoitzaren informazio pertsonala ez da erabiliko elkarte antolatzailearena ez den beste helburu baterako. Parte-hartzaile bakoitza bere ekintzen eta jarduketen arduraduna da beste parte-hartzaile batzuekin batera. Antolakunde honek ez du bere gain hartuko, berez, parte-hartzaileei, pertsonei edo gauzei eragindako istripuen edo kalteen erantzukizunik, baldin eta istripu edo kalte horiek gertatu badira ekitaldiaren aurretik, bitartean edo ondoren edo horren ondorioz, galerak edo lapurretak gertatu badira, beste parte-hartzaile batzuen portaera desegokiak gertatu badira, edo jokoaren bereizgarriak galdu badira. Ekitaldiaren aurretik, bitartean eta ondoren falta diren parte-hartzaileak baztertzeko eskubidea gordetzen da.